instagram - viaukodolls

Kuuletko jo lapsuuden helinän, Meryl ? ❁ ✧˖ °

14.02 Unknown 3 Comments



Heyaa suklaapalleroiset  (。・‧̫・。).**♡
 
Viivillä on atm todella korkea nukkekuume. Voihan pannukakku. 
 
Ja päälle ihana fiilis omista nukeista äwäwä 
 
oon onnellinen ˓˓ก₍⸍⸌̣ʷ̣̫⸍̣⸌₎ค˒˒


suokaa anteeksi piirrokseni 

Tää mun tarina tulee kouluunkin tylsille oppitunneille heh
tälläsiä mä teen 24/7

Tarinani on ruvennut jo syventymään pääsäni - vielä pitäisi hankkia thdestä kolmeen nukkea että sitä voisi ruveta toteuttamaan. Ymmärrettävästi olen ärsyyntynyt mehheh.

  Kuvassa siis Syrppa ja Pannari, oon liian innostunut toteuttamaan mun tarinaturinoita (ू•ᴗ•ू❁)



///



Ja humps, nyt on jo syksy.  Se outo aika, jolloin kädet eivät vielä ihan kuvatessa jäädy, mutta ei siihen maahan voi housujaan likaamatta istahtaa. Nukkeiijaongelmat part 666.

Seuraavaksi sitten Merylmusashoottia -


Laitappa tämä soimaan ja nauti tunnelmasta ole hyvä ╰( ´◔ ω ◔ `)╯

ja jos toi linkki jostain kumman syystä ei suostukkaan toimimaan musiikkina toimii
Dustin O'Halloran - Runner 




 Elämä.

Sen leikkisä virta ja aaltoilu.




Se tuike lapsen silmissä.
Hänen kadonneet ei muistot oo, eivät lehdet pudonneet.
 Nuoret versot maasta yhtämittaa kasvaneet.





Elävät he suojeltuina, kuin kuplassa.

Poissa maailman kauhuista.




Siellä kikatus voittaa varjot, pahan maailman.




Viattomat hymynsä he maailmalle antavat.
Haparoivat askeleet polkuja taittavat.



Kukkaseppeleet, ritarit ja prinsessat.
Liitävät unelmat.



 Näkymätön maailma, lasten satumaa.
Siellä ajatukset ratsastaa.




He siellä unelmistaan kiinni saa,
antaa toisten odottaa.



Mutta.
 Lapsen kesä
perhon lailla katoaa.




Unelmat ne särkyy vaan, 
kun elämään jo hetätä saa.





Kaikki loppuu aikanaan. 
Kaikki alas tulla saa.



Sulkee oven takanaan.
Eikä koskaan palaa. 



Mutta salaisesti sinne sydän aina halajaa.






///




Kiitos ja kumarrus, olen viikon runovuodatuksen saanut harteiltani.

Kylläpä tätä oli hauska kuvata, kun valoa oli tarpeeksi juuri kun inspasi.
oon kokenu ne hetket ku inspaa klo yks yöllä ja rupee kuvaamaan köhköh



Vielä loppuun Nukkeilijan ongelma part 123

Se tunne, kun yrittää piilotella nukkea takanaan koska ohikulkiat.
Painukaa kuuseen ihmiset, mä kuvaan unu


No, toivottavasti tykkäsit - kommentit piristää näitä koleita syyspäiviä ´͈ ᵕ `͈ ♡°◌̊


Viivi ♔

3 kommenttia:

  1. Ihana shootti-musa sopi täydellisesti unu. Ja muokin aina ärsyttää kaikki ohikulkijat, painukaa hemmettiin

    VastaaPoista
  2. Olipas ihana tuollainen levollinen, mutta haikea shootti <3 Musiikki kannatteli tunnelmaa kauniisti.

    Ja koiranulkoiluttajat ovat niitä pahimpia tapauksia, kun saa sitten pelätä tuleeko joku karvakuono ohimennen kenties syömään nukkeni :''D

    VastaaPoista